Online Film izle, Erotik Film izle, HD Film izle, Full Film izle Online Film izle, Erotik Film izle, HD Film izle, Full Film izle facebook twitter rss
  • Aşkın Dansı Filmi Full izle - Türkçe Dublaj - Cuban Fury
  • Son Kalan Filmi Full HD izle - Türkçe Dublaj - Lone Survivor
  • Non-Stop Filmi Türkçe Dublaj Full izle - HD
  • 300: Bir İmparatorluğun Yükselişi Filmi Full izle - Türkçe Dublaj - 300: Rise of an Empire
  • Hızlı ve Korkusuz Filmi Full 720p izle - Türkçe Dublaj - Vehicle 19
  • Aile Sırları Filmi Full izle - Türkçe Dublaj - August: Osage County
  • Resident Evil 5: İntikam HD izle - Türkçe Dublaj - 720p
  • Skyfall HD izle - James Bond 007 - Türkçe Altyazı - 720p - 2012
  • Takip: İstanbul HD izle - Türkçe Dublaj - Taken 2 - 720p
  • Hızlı ve Öfkeli 5 Rio Soygunu HD izle - Türkçe Dublaj - 720p
Eklenme : 23-09-2012    Kategori : Erotik +18
59 18
XXY Filmi Full izle - 2007 / 1. Parça
116566 kere izlendi.
1. Parça 2. Parça 3. Parça 4. Parça 5. Parça




18 YAŞINDAN KÜÇÜKLER BU ALANA GİREMEZ !







18 YAŞINDAN BÜYÜKSENİZ YUKARIDAKİ GİRİŞ BUTONUNA TIKLAYIN VİDEOYU AÇIN.

FİLM AÇIKLAMASI
Arjantin, Fransa ve İspanya 2007 yılı yapımı olan film erotik görüntülerin yanı sıra dram türünde sahneler yer almaktadır. Filmin yönetmenliğini Lucía Puenzo yaparken başrol oyunculuklarınıda Ricardo Darín, Valeria Bertuccelli, Inés Efron, Ailín Salas ve Carolina Pelleritti yapmaktadır. Filmin kısa konusu, Alex 15 yaşlarında uruguayın küçük bir kasabasındaki çekirdek bir ailenin küçük kızıdır, Alexin herkesden sakladığı bir sırrı vardır, alex çift cinsiyetlidir, ailesinin arkadaşlarının oğulları için ziyarete gelmesiyle bazı kırılma nokları ortaya çıkmaya başlar. Cinselik konusuna farklı bakış açıcı ile yaklaşan filmin gora film ödüllerinede layık görülmüştür. Orjinal dil seçeneğiyle filmi türkçe altyazı seçeneği ile izleyebilirsiniz. www.filmsepeti.net iyi seyirler diler...

FRAGMAN

Etiketler
Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş Delicous'ta Paylaş Myspace'de paylaş Digg'de Paylaş Linkedin'de Paylaş Technorati'de Paylaş Stumbleupon'da Paylaş

Yorumlar

24-12-2013 09:08:05 | mehmet uysal
en sevdiğim filmlerden biri
31-01-2013 07:57:16 | Ömer YİĞİT
ha bu arada bi karar aldım sayın admin, "Erotik +18" kategorisindeki tüm filmleri izleyebildiğim kadar izlicem, bununla başlamış oluyorum, sıradan gidecem...
31-01-2013 07:55:36 | Ömer YİĞİT
Abi bu filmin neresi +18 tam bi dram... yani bu film TRT de bile yayınlanır, hiç sorun yok... Allah kimsenin başına vermesin böyle bi olayı. bence sabırla, sonuna kadar izlenmesi gereken bir film...

Yorum Yaz

Filmler - Yabancı Aile Animasyon Belgesel Dram Erotik +18 Fantastik-Bilim Fragman Komedi Korku ve Gerilim Macera-Aksiyon Polisiye-Suç Romantik Savaş Suç ve Gerilim Western Yabancı Diziler Cracked Dallas Mr. Selfridge Smash The Americans The Carrie Diari The Following Postacı Kapıyı İki Kere Çalar izle - Türkçe Altyazılı - The Postman Always Rings Twice +18 Postacı Kapıyı İki Kere Çalar izle - Türkçe Altyazılı - The Postman Always Rings Twice +18
Film düzeltildi
Paprika Filmi Full izle +18 Paprika Filmi Full izle +18
Film düzeltildi
Tutku İmparatorluğu Filmi Full izle - Türkçe Altyazılı - In the Realm of the Senses +18 Tutku İmparatorluğu Filmi Full izle - Türkçe Altyazılı - In the Realm of the Senses +18
Düzenlendi. Tşk.
Tutku İmparatorluğu Filmi Full izle - Türkçe Altyazılı - In the Realm of the Senses +18 Tutku İmparatorluğu Filmi Full izle - Türkçe Altyazılı - In the Realm of the Senses +18
yanlis film yayinlamissin
Barbar Conan HD izle - Türkçe Dublaj - 720p Barbar Conan HD izle - Türkçe Dublaj - 720p
harika
Uyuyan Güzel Türkçe Dublaj izle - Sleeping Beauty +18 Uyuyan Güzel Türkçe Dublaj izle - Sleeping Beauty +18
Film düzeltildi
Toplam Film : 1395 tane. Toplam İzlenme : 21069288 Toplam Yorum : 1007 tane. Toplam Kategori : 24 tane.